10 Mar

London, 5 dni oteklih podplatov

V januarju sem obiskal kolega, ki je pred kratkim sprejel službo buisiness development managerja v Londonu. Bival sem lahko pri njemu, tako da se mi z iskanjem prenočišča ni bilo potrebno ubadati, prav tako pa sem zvečer lahko doživel London skozi oči domačina.

Ponedeljek: Ljubljana -> Trst -> Stansted -> London

Letel sem z Raynairom iz Trsta. Pot je trajala slabi 2h, prispel sem pa na relativno veliko letališče Stansted. Vsem svetujem, da potujete s potnimi listi, saj je bila vrsta za ostale obiskovalce zelo dolga. Med rezervacijo busa in pristankom letala sem si pustil 1h rezerve, pa sem za las ujel čas za odhod. Veliko jih ni imelo takšne sreče.

Prispel sem skoraj pred Metro postajo na znanem Baker St. Tam me je pričakal kolega in sva se odpravila na tipično Londonsko večerjo (fast food), nato pa sva se odpravila k njemu domov.

Torek: Tower Bridge, Tower of London, Tate Modern, British Museum

Kolega je pričel z delom že ob 8:00. Ko bom naslednjič v Londonu, bom sigurno ponovil iste termine. Doživel sem rush hour (ne vem zakaj se ga turisti tako bojijo), znamenitosti sem si pa lahko ogledoval še preden so se ostali turisti sploh zbudili.

Tako sem se sprehajal z Starbucks kavico po Oxford St okoli osmih zjutraj in opazoval domačine med potjo v službo. Ko sem se naveličal zaprtih trgovin, sem se odpravil na London Bridge, kjer sem nato po obali Tenze sprehodil mimo HMS Belfast bojne ladje to Tower Bridge mosta.

Na drugi strani reke sem se sprehodil mimo trdnjave Tower of London do katedrale Svetega Pavla, nato pa čez Millenium Bridge do moderne galerije Tate Modern. Ogledal sem si nekaj del slavnega Dalija ter Piccassa, večino ostalih avtorjev pa žal nisem poznal.

Naslednja destinacija je bil British Museum, kjer sem med muzeji najbolj užival. Dobre 3h sem prebil med skoraj celotno človeško zgodovino: Afrika, Egipt, Mezopotamija, Somalija, Antika, Severno- in Južnoameriški indijanci Indija, Kitajska, Japonska, Antika, Srednji vek, …

Zvečer sva se s kolegom sprehodila po centru mesta in spila pivo v tipičnem britanskem pubu.

Sreda: Westminster, Backingham palace, London Zoo, Top Secret Comedy Club

Westminster je ob 8.00 čudovit. Edino Starbucksa nisem našel nikjer. Sprehodil sem se ob Houses of Parliament, si ogledal Big Ben iz različnih zornih kotov, nato pa se odpravil v bližnji St James Park, ki vodi naravnost pred Backingham Palace. Tam sem bil edini turist, kar me je na nek zabaven način plašilo, tako da sem se sprehodil še malo po centru Londona, dokler se nisem znašel pred Picadilly Circus.

S Picadilly line (London Underground je precej bolj preprost kot Ljubljanski LPP) sem se odpravil v bližino London Zooja, ki leži na obrobju Regent’s Park. Videl sem precej zanimivih živali (gorila, komodoški varan, črna mamba, anakonda, tajpan, štirje mladi tigri, črna vdova, netopirji in leteči psi, piranje … ). Park je precej urejen, poleg standardnega hranjenja pa se še odvijajo različni dogodki, npr. šov s podganami, dihurjem, orlom in sovo uharico.

Zvečer sva se s kolegom odpravila v Top Secret Comedy Club, kjer sva ob pivu poslušala komike pri preizkušanju novih vicev, kar je bilo še posebej zanimivo in zabavno. Načeloma je prevladoval črni humor, včasih tako krut, da si nisem upal smejat. Najbolj zabaven je bil povezovalec, ki je večino časa bril norce iz publike. Pred tem sem v China Town jedel najslabšo kitajsko hrano v življenju.

Četrtek: Natural History Museum, Science Museum

Noge so me precej že bolele, tako da sem zadnja dva muzeja na TODO-listi bolj preletel kot kaj drugega. Vseeno sem v Natural History Museum muzeju preživel 3h. Videl sem različna okostja dinozavrov, skoraj vse mogoče vrste kamenin, drage kamne, meteoritske kamenine, nagačene živali, okostje sinjega kita … Na koncu sem bil že tako prevzet, da se nisem več mogel spomniti, kaj vse sem videl.

Čisto zraven NHM je na srečo tudi Science Museum, ki pa ga žal nisem uspel celega preleteti. Sem se pa ustavil na informacijsko-računalniškem oddelku ter medicini in veterini skozi čas.

Petek: London -> Stansted -> Trst -> Ljubljana

Zadnji dan sem se že zgodaj odpravil na Baker St, kjer sta sicer muzej Sherlocka Holmesa in muzej madame voščenih lutk Madame Tussauds. Avtobus Easybus sem imel naročen ob 10:30 (prišel je 10:45), letalo pa ob 13:55 (zapiranje vrat ob 13:25). Zaradi treh nesreč na avtocesti sem prišel na letališče 13:20. Kako sem ujel letalo, še vedno ne vem. Sezuval sem se že na poti do pregleda, skočil v primeren podzemni vlak brez da bi se točno prepričal, kam pelje, in se kar na enkrat znašel potem pred ekranom Tieste.

Stroški

Zapravil sem okoli 400€. Nisem pretirano varčeval, sem se pa izogibal vsem plačljivim muzejem in raznim nepotrebnim stroškom. Letalske karte so me stale okoli 70€, GoOpti Ljubljana <-> Trst približno 22€, Stansted <-> London z Easybusom pa okoli 18€. Oyster card za Metro me je stal okoli 60€, vendar sem moral obdržati kartico v vrednosti 20€ (moja bančna kartica ne podpira direktnih prilivov, uradi pa se skušajo izogibati gotovini). Karta za zoo pa me je stala pod 30€.

Vsi ostali stroški so se porazgubili v restavracijah, barih, pekarnah in sovenir shopih. Vsekakor priporočam, da vse stvari rezervirate online, saj so skoraj vedno ugodnejše. Z Easybus karto in karzo za zoo sem tako prihranil vsaj 30€. Največji in najbolj znani muzeji v Londonu so pa popolnoma brezplačni!

Za zaključek pa (okusen in na srečo nasiten) sendvič, ki me je skupaj z malo Colo stal 14€:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja